Boas! 馃槃
Ola a todos bloggers, por fin venres e hoxe traio unha curiosidade como tam茅n puidestes ler a semana pasada do ocurrido durante a semana con Eduardo.
Esta semana foi, en xeral moi parecida a anterior, o luns fixemos o mesmo na piscina, avanzando cada un ao seu ritmo e mellorando a s煤a t茅cnica en nataci贸n de maneira adecuada. O martes, como xa vos comentei na anterior entrada, fixemos unha autoavaliaci贸n dos co帽ecementos dalgunhas das probas de atletismo, e por 煤ltimo, o m茅rcores e venres baixamos 谩s pistas para traballar a t茅cnica en relevos e vallas e tam茅n practicar e mellorar no Rugby Tag, respectivamente.
De novo, pareceume moi interesante a calma e temperamento co que o noso mestre actuou ante xente con m谩is dificultades para mellorar algunhas t茅cnicas. Pero hoxe, gustar铆ame destacar outro aspecto que me parece moi curioso das clases.
Eduardo mandounos aos alumnos organizarnos en grupos de 3 ou de 4 persoas e, posteriormente observar (dous compa帽eiros do grupo) ao restante do mesmo grupo para ver a maneira de realizar a t茅cnica e comentar os posibles erros co outro compa帽eiro. Esto aplicouse o luns en nataci贸n a trav茅s da t茅cnica do rolido, 谩 entrada das mans na auga na t茅cnica de espalda, e tam茅n o martes nas pistas, observando a t茅cnica dos compa帽eiros no paso de valla e a maneira de pasar o testigo na proba de relevos.
Sen d煤bida, esta 茅 unha t茅cnica que me parece moi efectiva, moi sinxela e moito m谩is divertida. Efectiva xa que todos os alumnos estamos traballando, sexamos os que est谩n a realizar a proba ou non, posto que estamos a observar e iso tam茅n 茅 participar. Ademais, 茅 unha actividade que crea un ambiente din谩mico na clase, no que os alumnos estamos m谩is participativos e, que a min persoalmente me divirte moito m谩is, a铆nda que creo que esta opini贸n persoal se poder铆a aplicar a todo o alumnado.
Moitas grazas por ler esta entrada, espero que te帽ades un moi bo fin de semana, ata a semana que ven amigos bloggers, sa煤dos!! 馃槉馃帀
De novo, pareceume moi interesante a calma e temperamento co que o noso mestre actuou ante xente con m谩is dificultades para mellorar algunhas t茅cnicas. Pero hoxe, gustar铆ame destacar outro aspecto que me parece moi curioso das clases.
Eduardo mandounos aos alumnos organizarnos en grupos de 3 ou de 4 persoas e, posteriormente observar (dous compa帽eiros do grupo) ao restante do mesmo grupo para ver a maneira de realizar a t茅cnica e comentar os posibles erros co outro compa帽eiro. Esto aplicouse o luns en nataci贸n a trav茅s da t茅cnica do rolido, 谩 entrada das mans na auga na t茅cnica de espalda, e tam茅n o martes nas pistas, observando a t茅cnica dos compa帽eiros no paso de valla e a maneira de pasar o testigo na proba de relevos.
Sen d煤bida, esta 茅 unha t茅cnica que me parece moi efectiva, moi sinxela e moito m谩is divertida. Efectiva xa que todos os alumnos estamos traballando, sexamos os que est谩n a realizar a proba ou non, posto que estamos a observar e iso tam茅n 茅 participar. Ademais, 茅 unha actividade que crea un ambiente din谩mico na clase, no que os alumnos estamos m谩is participativos e, que a min persoalmente me divirte moito m谩is, a铆nda que creo que esta opini贸n persoal se poder铆a aplicar a todo o alumnado.
Moitas grazas por ler esta entrada, espero que te帽ades un moi bo fin de semana, ata a semana que ven amigos bloggers, sa煤dos!! 馃槉馃帀
Comentarios
Publicar un comentario