Saltar ao contido principal

SESIÓN PROBAS COMBINADAS


[ACTIVIDADES FÍSICAS INDIVIDUALES                                     HUGO LÓPEZ / ANDREA EIRAS]
SESIÓN PROBAS COMB.                                          16 de mayo de 2018

 PROBAS COMBINADAS

· QUECEMENTO (20')
- MOVILIDADE ARTICULAR XERAL  Tobillos, rodillas, cadeira, brazos, hombros, cuello, muñecas. (círculo – 10 repeticións por exercicio)
- PASES ENFRENTADOS Dividiremos á clase en dous grupos. Formaránse 4 filas, dúas enfrentadas a outras dúas. Cada fila terá un balón, co que realizará pases ca man ao compañeiro da fila que terá enfrente de él.
Tras realizar o pase, os alumnos terán que cambiar de fila mentres realizan exercicios de quecemento: skipping, pernas atrás, abrir e cerrar pernas, patada adiante e atrás, brazos adiante e atrás, rotacións de tronco, inclinacións laterais, saltos de xemelgo arriba, e para rematar unhas saídas.
Para facer o xogo máis divertido e entretido, en vez de realizar o pase á fila que terá enfrente o que ten o balón, farao a fila da esquerda ou da dereita, é dicir, pases en diagonal.
O alumno terá que pasar a fila á que deu o pase, realizando os exercicios de quecemento anteriormente mencionados.
- XOGO ACTIVACIÓN: Pases coordinados
O obxetivo é desprazarse en carreira lenta pasándose un ou máis balóns sen que caian ao chan en ningún momento.
Todos os alumnos, formando un círculo e mantendo a mesma distancia de separación, desprázanse en carreira pasándose de un a outro o balón.
Comezarase camiñando e pasándose o balón en sentido contrario á dirección do desprazamento.
Pasado un tempo, cambiaranse os dous sentidos, de desprazamento e de dirección do balón. Despois sen deixar de camiñar, cambiarase só a dirección dos pases.
Continuaremos igual, pero xa nos desprazamos correndo  despacio, logo, correndo máis rápido, pero con 2 balóns no grupo, desprazándonos e pasando as pelotas noutra dirección.
O material necesario para levar a cabo esta fase de quecemento da sesión é o seguinte: 4 balóns.

· PARTE PRINCIPAL (25')
- A clase estará formada por 24 alumnos, os cales dividiremos en 2 grupos. A parte principal da sesión estará dividida en dúas partes. 12 alumnos realizarán a primeira parte, e outros 12 a segunda parte da sesión.
 · PRIMEIRA PARTE  - Circuito de competición por relevos
O grupo de 12 alumnos, subdividirase en 3 equipos de 4 persoas, polo que haberá 3 recorridos no circuito, que constará das seguintes fases:
1-      Salto de paso de valla en minivallas: 2 minivallas.
2-      Slalon entre placas: 4 placas.
3-      Salto a pés xuntos en tuberías: 3 tuberías.
4-      Lanzamento de peso con bola de iniciación a un aro situado a uns 5 metros.

ACLARACIÓNS SOBRE O FUNCIONAMENTO DA COMPETICIÓN:
-          Este circuito de competición levarase a cabo entre tres equipos, polo que se colocará un recorrido para cada equipo, todos iguais.
-          O participante que esté realizando o recorrido, deberá facelo coa bola de peso na man. Unha vez realice o lanzamento na 4ª fase do recorrido, deberá de recoller a bola e correr ata o inicio do recorrido para entregarlla ao seu compañeiro, o que marcará a súa saída.
-          Gañará o equipo que máis lanzamentos consiga meter no aro, polo que un técnico deportivo estará pendente das bolas que entran nestes.
O material necesario para levar a cabo esta primeira parte da fase principal da sesión é o seguinte: 2 minivallas, 4 placas, 3 tuberías, 3 aros e 3 bolas de peso de iniciación.

Ademais, o técnico terá unha folla de control na que aparecerán cada un dos equipos para ter un control da puntuación. Esta, estará incluída ao final deste artigo.
 · SEGUNDA PARTE    Xogos variados
O grupo de 12 alumnos, subdividirase en 4 equipos de 3 persoas que terán que realizar os seguintes xogos da segunda parte da sesión de probas combinadas.
∙ XOGO nº1: Transporte de mercancías
O xogo consistirá en levar aos que compoñen cada grupo utilizando un aro de maneira que dentro do aro se metan todas as persoas posibles e que todas dentro do aro empecen a correr ao punto que hai que chegar, que no punto se queden todas menos un integrante e que este, sin salirse do aro que volva a polo resto dos compañeiros que ten no lado contrario. Ganará o que primeiro transporte aos seus compañeiros ao outro punto.
∙ XOGO nº2: Recolle o teu aro
En grupos de 5 personas, aproximadamente, os primeiros de cada fila terán que ir a por un aro situado ao final do ancho da pista. Unha vez o collan, deberán volver a fila para que o segundo compañeiro se una ao aro. Así, hasta que todos os compañeiros se unan ao aro.
Variantes: - Ir a pata coxa.  - Os que se vaian unindo, farano cos ollos cerrados.
∙ XOGO nº3: Carreira de aros
Cada participante deberá levar o aro por encima das rodillas e por debaixo da cadeira, sen poder suxeitalo con ningunha parte do corpo. Se o are cae, o participante terá que parar e colocalo.
Variantes: - Realizar o mesmo por parexas.
∙ XOGO nº4: Que bote no aro!
O grupo dividirase en cuartetos, cada cuarteto, fará dúas parellas. Unha vez feitos os grupos e as parellas, colocarase un aro entre dúas parellas. O xogo consistirá en, cun balón, lanzar una bola ao centro do aro, e pasalo á outra parella, coa premisa de que cada vez terá que devolver a bola un da parella, é dicir, teñen que colaborar os dous integrantes, non soamente un.
 A parella que consiga que o rival falle o pase, perderá un punto, aínda que non se deberá de ser moi duro cos pases á parella contraria.. Xogaráse a 10 puntos.
 O material necesario para levar a cabo esta segunda parte da fase principal da sesión é o seguinte: 8 placas, 4 aros pequenos e 4 aros grandes.

 · VOLTA Á CALMA (5´)
XOGO: Quen pía?
O grupo colocarase en círculo. Un alumno, irá ao medio cos ollos vendados. O técnico, daralle unhas voltas ao alumno xa cos ollos vendados para así non ter consciencia da colocación dos seus compañeiros.
Despois de isto, o alumno de ollos vendados, será sentado polo técnico diante de algún compañeiro, o cal lle dirá algo cando esté diante de él cambiando a voz.
O alumno terá que adivinar quen é o que está a falarlle detrás, e terá 3 oportunidades para acertalo.

* FOLLA DE CONTROL

LANZAMENTOS
EQUIPO 1
EQUIPO 2
EQUIPO 3
LANZ. 1



LANZ. 2



LANZ. 3



LANZ. 4




Comentarios

Publicacións populares deste blog

FELIZ ANO NOVO

 Esta entrada está adicada especialmente a desexarvos a todos un feliz ano novo e que todos consigades os vosos obxectivos.  Respecto ao ciclo, espero que todo siga sendo igual e incluso mellor, e persoalmente mellorar as notas desta primeira avaliación.  O dito, moi feliz ano novo a todos amigos bloggers, que teñades un grandísimo 2018. 😄😉👌                                       

OBSERVAR E DIALOGAR

Boas!   😄   Ola a todos bloggers, por fin venres e hoxe traio unha curiosidade como tamén puidestes ler a semana pasada do ocurrido durante a semana con Eduardo.   Esta semana foi, en xeral moi parecida a anterior, o luns fixemos o mesmo na piscina, avanzando cada un ao seu ritmo e mellorando a súa técnica en natación de maneira adecuada. O martes, como xa vos comentei na anterior entrada, fixemos unha autoavaliación dos coñecementos dalgunhas das probas de atletismo, e por último, o mércores e venres baixamos ás pistas para traballar a técnica en relevos e vallas e tamén practicar e mellorar no Rugby Tag, respectivamente.  De novo, pareceume moi interesante a calma e temperamento co que o noso mestre actuou ante xente con máis dificultades para mellorar algunhas técnicas. Pero hoxe, gustaríame destacar outro aspecto que me parece moi curioso das clases.   Eduardo mandounos aos alumnos organizarnos en grupos de 3 ou de 4 persoas e, posteriormente observar (dous compañeiros

COMO MANTER A MOTIVACIÓN E A CONCENTRACIÓN!

Ola a todos!  Unha semana máis completada, aprendendo novos conceptos tanto teóricos coma prácticos de natación e tamén de carreiras de atletismo.  Respecto a outras semanas, esta non tivemos a oportunidade de seguir avanzando co Rugby Tag, algo que persoalmente non me gustou, pero as condicións meteorolóxicas non estiveron do noso lado e tivemos que realizar unha variante traballando na aula de informática co blog nun novo artigo sobre as técnicas de carreira con un compañeiro da clase e que nos próximos días poderedes ver.  Pois ben, desta semana gustaríame destacar un aspecto que sucedeu o martes nas pistas cando realizamos carreiras de relevos por equipos de 4 persoas. Cabe destacar que as carreiras non se fixeron de maneira correcta posto que non dispoñíamos de toda a pista de atletismo para levalas a cabo, pero o profesor adaptou a pista onde corrimos ás circunstancias que se deron e puidemos facelo sen problema ningún e mellorar os aspectos máis importantes da técnica, que