[ACTIVIDADES FÍSICAS INDIVIDUALES HUGO
LÓPEZ / ANDREA EIRAS ]
SESIÓN PROBAS COMB. 16 de mayo de 2018
PROBAS COMBINADAS
[ACTIVIDADES FÍSICAS INDIVIDUALES HUGO
LÓPEZ / ANDREA EIRAS ]
SESIÓN PROBAS COMB. 16 de mayo de 2018
· QUECEMENTO (20')
- MOVILIDADE ARTICULAR XERAL ➜ Tobillos, rodillas, cadeira,
brazos, hombros, cuello, muñecas. (círculo – 10 repeticións por exercicio)
- PASES ENFRENTADOS ➜ Dividiremos á clase en dous grupos. Formaránse 4 filas, dúas
enfrentadas a outras dúas. Cada fila terá un balón, co que realizará pases ca
man ao compañeiro da fila que terá enfrente de él.
Tras realizar o pase,
os alumnos terán que cambiar de fila mentres realizan exercicios de quecemento:
skipping, pernas atrás, abrir e cerrar
pernas, patada adiante e atrás, brazos adiante e atrás, rotacións de tronco,
inclinacións laterais, saltos de xemelgo arriba, e para rematar unhas saídas.
Para facer o xogo máis
divertido e entretido, en vez de realizar o pase á fila que terá enfrente o que
ten o balón, farao a fila da esquerda ou da dereita, é dicir, pases en
diagonal.
O alumno terá que pasar
a fila á que deu o pase, realizando os exercicios de quecemento anteriormente
mencionados.
- XOGO ACTIVACIÓN: Pases coordinados
O obxetivo é desprazarse en carreira lenta pasándose un ou máis balóns sen que
caian ao chan en ningún momento.
Todos os alumnos, formando un círculo e mantendo a mesma
distancia de separación, desprázanse en carreira pasándose de un a outro o
balón.
Comezarase camiñando e pasándose o balón en sentido
contrario á dirección do desprazamento.
Pasado un tempo, cambiaranse os dous sentidos, de
desprazamento e de dirección do balón. Despois sen deixar de camiñar,
cambiarase só a dirección dos pases.
Continuaremos igual, pero xa nos desprazamos correndo
despacio, logo, correndo máis rápido, pero con 2 balóns no grupo,
desprazándonos e pasando as pelotas noutra dirección.
O material necesario para levar a cabo
esta fase de quecemento da sesión é o seguinte: 4 balóns.
· PARTE PRINCIPAL (25')
- A clase estará formada por 24 alumnos,
os cales dividiremos en 2 grupos. A
parte principal da sesión estará dividida en dúas partes. 12 alumnos realizarán a primeira
parte, e outros 12 a segunda parte da sesión.
· PRIMEIRA PARTE - Circuito de competición por relevos
O grupo de 12 alumnos, subdividirase
en 3 equipos de 4 persoas, polo que haberá 3 recorridos no
circuito, que constará das seguintes fases:
1-
Salto de paso de valla en minivallas: 2
minivallas.
2-
Slalon entre placas: 4 placas.
3-
Salto a pés xuntos en tuberías: 3 tuberías.
4-
Lanzamento de peso con bola de
iniciación a un aro situado a uns 5 metros.
ACLARACIÓNS SOBRE O FUNCIONAMENTO
DA COMPETICIÓN:
-
Este circuito de competición levarase a cabo entre tres equipos,
polo que se colocará un recorrido para cada equipo, todos iguais.
-
O participante que esté realizando o recorrido, deberá facelo coa
bola de peso na man. Unha vez realice o lanzamento na 4ª fase do recorrido,
deberá de recoller a bola e correr ata o inicio do recorrido para entregarlla
ao seu compañeiro, o que marcará a súa saída.
-
Gañará o equipo que máis lanzamentos consiga meter no aro, polo
que un técnico deportivo estará pendente das bolas que entran nestes.
O material necesario para levar a cabo esta primeira parte da fase principal da sesión é o seguinte: 2 minivallas, 4 placas, 3 tuberías, 3 aros e 3 bolas de peso de iniciación.
O material necesario para levar a cabo esta primeira parte da fase principal da sesión é o seguinte: 2 minivallas, 4 placas, 3 tuberías, 3 aros e 3 bolas de peso de iniciación.
Ademais, o técnico terá unha folla de control na que aparecerán cada un dos equipos para ter un control da puntuación. Esta, estará incluída ao final deste artigo.
· SEGUNDA PARTE – Xogos variados
O grupo de 12 alumnos, subdividirase
en 4 equipos de 3 persoas que terán que realizar os seguintes xogos da
segunda parte da sesión de probas combinadas.
∙ XOGO nº1: Transporte de mercancías
O xogo consistirá en levar aos que compoñen cada grupo
utilizando un aro de maneira que dentro do aro se metan todas as persoas
posibles e que todas dentro do aro empecen a correr ao punto que hai que
chegar, que no punto se queden todas menos un integrante e que este, sin
salirse do aro que volva a polo resto dos compañeiros que ten no lado
contrario. Ganará o que primeiro transporte aos seus compañeiros ao outro
punto.
∙ XOGO nº2: Recolle o teu aro
En grupos de 5 personas, aproximadamente, os primeiros de
cada fila terán que ir a por un aro situado ao final do ancho da pista. Unha
vez o collan, deberán volver a fila para que o segundo compañeiro se una ao
aro. Así, hasta que todos os compañeiros se unan ao aro.
Variantes: - Ir a pata coxa. - Os que se vaian unindo, farano cos ollos
cerrados.
∙ XOGO nº3: Carreira de aros
Cada participante deberá levar o aro por encima das
rodillas e por debaixo da cadeira, sen poder suxeitalo con ningunha parte do
corpo. Se o are cae, o participante terá que parar e colocalo.
Variantes: - Realizar o mesmo por parexas.
∙ XOGO nº4: Que bote no aro!
O grupo dividirase en cuartetos, cada cuarteto, fará dúas
parellas. Unha vez feitos os grupos e as parellas, colocarase un aro entre dúas
parellas. O xogo consistirá en, cun balón, lanzar una bola ao centro do aro, e pasalo
á outra parella, coa premisa de que cada vez terá que devolver a bola un da
parella, é dicir, teñen que colaborar os dous integrantes, non soamente un.
A parella que
consiga que o rival falle o pase, perderá un punto, aínda que non se deberá de
ser moi duro cos pases á parella contraria.. Xogaráse a 10 puntos.
O material necesario para levar a cabo
esta segunda parte da fase principal da sesión é o seguinte: 8 placas, 4 aros pequenos e 4 aros grandes.
- XOGO: Quen
pía?
O
grupo colocarase en círculo. Un alumno, irá ao medio cos ollos vendados. O
técnico, daralle unhas voltas ao alumno xa cos ollos vendados para así non ter
consciencia da colocación dos seus compañeiros.
Despois
de isto, o alumno de ollos vendados, será sentado polo técnico diante de algún
compañeiro, o cal lle dirá algo cando esté diante de él cambiando a voz.
O
alumno terá que adivinar quen é o que está a falarlle detrás, e terá 3
oportunidades para acertalo.
* FOLLA DE CONTROL
* FOLLA DE CONTROL
LANZAMENTOS
|
EQUIPO 1
|
EQUIPO 2
|
EQUIPO 3
|
LANZ. 1
|
|||
LANZ. 2
|
|||
LANZ. 3
|
|||
LANZ. 4
|
Comentarios
Publicar un comentario