Saltar ao contido principal

SALTO DE ALTURA

SALTO DE ALTURA


· DESCRICIÓN DA PROBA

- No salto de altura, homes e mulleres teñen como obxectivo superar unha barra (ou listón) suxeita por dous soportes colocados en ambos saltómetros.
- Trátase dun salto vertical cunha carreira previa en curva onde cada atleta parte dende un punto diferente chamado talonamento que cada un marca no chan cun pequeno obxecto. 
- A pista de arranque é unha área en forma de abanico que está ubicada frente á colchoneta situada esta no interior da pista.

  
                           
- A barra ou listón, é un vara de metal con extremos planos en forma de cadrado para suxeitarse nos soportes. Ten un peso máximo de 2 kg e pode caer hacia adiante ou tamén hacia atrás.
Imagen relacionada 
- Os saltómetros son dous postes ríxidos de metal separados 4 metros entre sí cun mecanismo para elevar a barra, que nos indica a altura do listón.
- A cama ou colchoneta na que se aterriza é unha superficie branda de gomaespuma de 3,96 m de lonxitude e 4,87 m de anchura.


· REGLAMENTO DA PROBA 
- Previamente a cada competición, hai un tempo estimulado para efectuar saltos de quecemento onde os atletas axustan ou modifican o seu talonamento. 
- Unha vez que se inicia a proba, un xuíz anuncia a altura proposta que será a menor altura elixida por un participante para comezar xa que cada atleta pode elixir a altura a cal realizar a primeira ronda da proba. 
- A partir de ahí, cada ronda aumentase non menos de 2 cm a altura do listón, cando todos os participantes a superen ou encadenen 3 nulos consecutivos.
- Cada un poderá pasar de ronda sen efectuar o salto cando o considere preciso, aínda que tres renuncias consecutivas, na mesma ou diferente altura, eliminará ao competidor.
- Considerarase salto nulo cando o competidor derribe o listón ou toque calquera parte que supere ou esté máis adiante dos saltómetros.
 - As rondas contintúan ata que só queda un participante e os demais son eliminados. Este será o ganador e pode seguir saltando alturas ata acadar 3 nulos consecutivos. En caso de empate, o saltador con menos intentos na altura ganadora será o vencedor da proba. Se na última altura se produce un empate, o saltador con menos nulos será o gañador da competición. No caso de haber un empate en todo esto, ambos quedarán no mesmo posto. Por exemplo, se hai un dobre empate na victoria, haberá dúas medallas de ouro, e non haberá medalla de prata.

Resultado de imagen de ruth beitia 

· ANÁLISE DOS BRAZOS NA BATIDA

Batida con brazos simultáneo: Neste tipo de batida puidemos apreciar que estos saltadores efectúan dous tipos de carreiras de aproximación diferente: - Carreira con braceo alternativo hasta o momento da batida: 22 atletas.
O saltador fai a carreira en curva con braceo alternativo ata o momento da batida onde van os dous brazos atrás para logo ir a vez adiante e arriba axudando así a facer unha batida máis alta.
- Carreira con braceo simultáneo dos últimos pasos: 5 atletas
Aquí o saltador comeza a carreira con braceo alternativo pero sobre a metade da carreira de aproximación cambia a braceo simultáneo alargando un pouco cada zancada. O momento da batida será moi similar aos anteriores, axudándose dos brazos para facer unha batida máis alta
Batida con braceo alternativo: 8 atletas. Logo dunha carreira de aproximación en curva igual que en ambos estilos anteriores, atopamos unha gran diferenza no momento previo á batida onde os atletas non xuntan os brazos, senón que continúan co braceo alternativo ata o momento da batida onde o brazo achegado ao listón elevase de forma brusca para superalo mentras que o outro se mantén abaixo e sube xa en pleno vó ata igualarse no momento do arqueo do corpo. 


- Artigo elaborado en colaboración con: · Esteban Iglesia Vila

-Bibliografía:

YouTube
- Educación e Atletismo

















 

Comentarios

Publicacións populares deste blog

FELIZ ANO NOVO

 Esta entrada está adicada especialmente a desexarvos a todos un feliz ano novo e que todos consigades os vosos obxectivos.  Respecto ao ciclo, espero que todo siga sendo igual e incluso mellor, e persoalmente mellorar as notas desta primeira avaliación.  O dito, moi feliz ano novo a todos amigos bloggers, que teñades un grandísimo 2018. 😄😉👌                                       

OBSERVAR E DIALOGAR

Boas!   😄   Ola a todos bloggers, por fin venres e hoxe traio unha curiosidade como tamén puidestes ler a semana pasada do ocurrido durante a semana con Eduardo.   Esta semana foi, en xeral moi parecida a anterior, o luns fixemos o mesmo na piscina, avanzando cada un ao seu ritmo e mellorando a súa técnica en natación de maneira adecuada. O martes, como xa vos comentei na anterior entrada, fixemos unha autoavaliación dos coñecementos dalgunhas das probas de atletismo, e por último, o mércores e venres baixamos ás pistas para traballar a técnica en relevos e vallas e tamén practicar e mellorar no Rugby Tag, respectivamente.  De novo, pareceume moi interesante a calma e temperamento co que o noso mestre actuou ante xente con máis dificultades para mellorar algunhas técnicas. Pero hoxe, gustaríame destacar outro aspecto que me parece moi curioso das clases.   Eduardo mandounos aos alumnos organizarnos en grupos de 3 ou de 4 persoas e, posteriormente observar (dous compañeiros

COMO MANTER A MOTIVACIÓN E A CONCENTRACIÓN!

Ola a todos!  Unha semana máis completada, aprendendo novos conceptos tanto teóricos coma prácticos de natación e tamén de carreiras de atletismo.  Respecto a outras semanas, esta non tivemos a oportunidade de seguir avanzando co Rugby Tag, algo que persoalmente non me gustou, pero as condicións meteorolóxicas non estiveron do noso lado e tivemos que realizar unha variante traballando na aula de informática co blog nun novo artigo sobre as técnicas de carreira con un compañeiro da clase e que nos próximos días poderedes ver.  Pois ben, desta semana gustaríame destacar un aspecto que sucedeu o martes nas pistas cando realizamos carreiras de relevos por equipos de 4 persoas. Cabe destacar que as carreiras non se fixeron de maneira correcta posto que non dispoñíamos de toda a pista de atletismo para levalas a cabo, pero o profesor adaptou a pista onde corrimos ás circunstancias que se deron e puidemos facelo sen problema ningún e mellorar os aspectos máis importantes da técnica, que