Boas bloggers!
Benvidos a todos a primeira entrada do ano no meu blog Constancia! 馃槉
O primeiro tema do que me gustar铆a falar respecto as sesi贸ns destes 15 d铆as 茅 que as entradas non ser谩n semanais, sen贸n quincenais. Polo que a partires de agora as entradas publicareinas cada 15 d铆as dende hoxe, co obxectivo de observar m谩is aspectos destacables durante sesi贸ns da asignatura e a s煤a vez, desenrolar de mellor maneira os temas que escolla comentar.
Pois ben, dito esto, gustar铆ame destacar destas d煤as primeiras semanas a adaptaci贸n do noso profesor ao espazo, como xa noutras entradas vos comentei, pero hoxe comentado de maneira m谩is extensa.
O espazo 茅 un medio moi importante que un t茅cnico de actividades f铆sicas e deportivas debe manexar en calquera situaci贸n para levar a cabo a actividade f铆sica. Simplemente nunha metade da cancha do polideportivo, o noso profesor foi capaz de que todo o grupo estivese a traballar nos diferentes tipos de salto dentro do atletismo (salto de lonxitude, triple salto, salto con p茅rtiga e salto de altura). Esta situaci贸n que se deu, como outras moitas, me fai pensar que o espazo 茅 un aspecto important铆simo e que debemos de exprimir ao m谩ximo, xa que as铆 conseguiremos uns resultados moi bos para os nosos alumnos e tam茅n imprimiremos dinamismo e diversi贸n ao grupo en xeral.
Pero como todo o mundo, tam茅n se poden cometer erros. Este mesmo d铆a, houbo unha compa帽eira que levou un golpe na cabeza mentras realizaba salto de lonxitude. Este desafortunado golpe foi debido a proximidade dun quitamedos respecto 谩 parede do polideportivo. Afortunadamente non foi m谩is que un susto, pero encantoume que despois de este acontecemento, Eduardo nos explicase que foi un erro del, que non controlou ben o espazo, e recalcounos a铆nda m谩is a importancia de este aspecto. Tam茅n, aproveitou para comentarnos que nos, cando sexamos t茅cnicos deportivos, sufriremos casos similares de golpes, lesi贸ns... e que ante estes imprevistos, debemos reaccionar con tranquilidade e calma e non alterarnos xa que eso non 茅 a mellor maneira de tratar situaci贸ns deste tipo.
O segundo aspecto que me gustar铆a destacar nesta entrada, 茅 a capacidade do noso profesor para motivar ao grupo, e ademais deso, facer que o grupo mellore.
Eduardo organizou unha pequena competici贸n de iniciaci贸n ao salto de altura. Esta competici贸n consist铆a en realizar un salto de tixeira sobre unha altura, aumentando esta cada vez m谩is ata rematar cun ga帽ador.
A competici贸n foi un 茅xito, na mi帽a opini贸n, unha das mellores sesi贸ns de todo o curso, xa que todo o grupo estaba centrado nos seus saltos, e unha vez quedaban eliminados, segu铆an vivindo a competici贸n intensamente animando aos compa帽eiros. Esta motivaci贸n e diversi贸n 谩 hora de realizar o exercicio, creo que fixo que todos mellorasemos a nosa t茅cnica de salto de altura, de maneira divertida e moi din谩mica.
Sen d煤bida algunha, cando traballe como t茅cnico deportivo en alg煤n 谩mbito do deporte e te帽a que entrenar a rapaces nunha escola deportiva de atletismo que est茅n inici谩ndose, ser铆a unha t茅cnica que utilizar铆a, ou adaptar铆a se fose unha escola deportiva de outro deporte, e que creo de maneira moi firme que funcionar铆a de maneira perfecta. Ademais, motivar铆a aos meus alumnos co obxectivo de que melloren todos os aspectos t茅cnicos do deporte que est茅 a traballar neses intres.
E ata aqu铆, a primeira entrada do ano, e recordade: en 15 d铆as publicarei unha nova entrada tratando novos temas. Seguimos aprendendo a ensinar, seguimos mellorando! Grazas a todos e un sa煤do 馃憣馃槉
O primeiro tema do que me gustar铆a falar respecto as sesi贸ns destes 15 d铆as 茅 que as entradas non ser谩n semanais, sen贸n quincenais. Polo que a partires de agora as entradas publicareinas cada 15 d铆as dende hoxe, co obxectivo de observar m谩is aspectos destacables durante sesi贸ns da asignatura e a s煤a vez, desenrolar de mellor maneira os temas que escolla comentar.
Pois ben, dito esto, gustar铆ame destacar destas d煤as primeiras semanas a adaptaci贸n do noso profesor ao espazo, como xa noutras entradas vos comentei, pero hoxe comentado de maneira m谩is extensa.
O espazo 茅 un medio moi importante que un t茅cnico de actividades f铆sicas e deportivas debe manexar en calquera situaci贸n para levar a cabo a actividade f铆sica. Simplemente nunha metade da cancha do polideportivo, o noso profesor foi capaz de que todo o grupo estivese a traballar nos diferentes tipos de salto dentro do atletismo (salto de lonxitude, triple salto, salto con p茅rtiga e salto de altura). Esta situaci贸n que se deu, como outras moitas, me fai pensar que o espazo 茅 un aspecto important铆simo e que debemos de exprimir ao m谩ximo, xa que as铆 conseguiremos uns resultados moi bos para os nosos alumnos e tam茅n imprimiremos dinamismo e diversi贸n ao grupo en xeral.
Pero como todo o mundo, tam茅n se poden cometer erros. Este mesmo d铆a, houbo unha compa帽eira que levou un golpe na cabeza mentras realizaba salto de lonxitude. Este desafortunado golpe foi debido a proximidade dun quitamedos respecto 谩 parede do polideportivo. Afortunadamente non foi m谩is que un susto, pero encantoume que despois de este acontecemento, Eduardo nos explicase que foi un erro del, que non controlou ben o espazo, e recalcounos a铆nda m谩is a importancia de este aspecto. Tam茅n, aproveitou para comentarnos que nos, cando sexamos t茅cnicos deportivos, sufriremos casos similares de golpes, lesi贸ns... e que ante estes imprevistos, debemos reaccionar con tranquilidade e calma e non alterarnos xa que eso non 茅 a mellor maneira de tratar situaci贸ns deste tipo.
O segundo aspecto que me gustar铆a destacar nesta entrada, 茅 a capacidade do noso profesor para motivar ao grupo, e ademais deso, facer que o grupo mellore.
Eduardo organizou unha pequena competici贸n de iniciaci贸n ao salto de altura. Esta competici贸n consist铆a en realizar un salto de tixeira sobre unha altura, aumentando esta cada vez m谩is ata rematar cun ga帽ador.
A competici贸n foi un 茅xito, na mi帽a opini贸n, unha das mellores sesi贸ns de todo o curso, xa que todo o grupo estaba centrado nos seus saltos, e unha vez quedaban eliminados, segu铆an vivindo a competici贸n intensamente animando aos compa帽eiros. Esta motivaci贸n e diversi贸n 谩 hora de realizar o exercicio, creo que fixo que todos mellorasemos a nosa t茅cnica de salto de altura, de maneira divertida e moi din谩mica.
Sen d煤bida algunha, cando traballe como t茅cnico deportivo en alg煤n 谩mbito do deporte e te帽a que entrenar a rapaces nunha escola deportiva de atletismo que est茅n inici谩ndose, ser铆a unha t茅cnica que utilizar铆a, ou adaptar铆a se fose unha escola deportiva de outro deporte, e que creo de maneira moi firme que funcionar铆a de maneira perfecta. Ademais, motivar铆a aos meus alumnos co obxectivo de que melloren todos os aspectos t茅cnicos do deporte que est茅 a traballar neses intres.
E ata aqu铆, a primeira entrada do ano, e recordade: en 15 d铆as publicarei unha nova entrada tratando novos temas. Seguimos aprendendo a ensinar, seguimos mellorando! Grazas a todos e un sa煤do 馃憣馃槉
Comentarios
Publicar un comentario