Saltar ao contido principal

VOLTA AO TRABALLO

Boas bloggers!

 Benvidos a todos a primeira entrada do ano no meu blog Constancia! 馃槉

 O primeiro tema do que me gustar铆a falar respecto as sesi贸ns destes 15 d铆as 茅 que as entradas non ser谩n semanais, sen贸n quincenais. Polo que a partires de agora as entradas publicareinas cada 15 d铆as dende hoxe, co obxectivo de observar m谩is aspectos destacables durante sesi贸ns da asignatura e a s煤a vez, desenrolar de mellor maneira os temas que escolla comentar.
Pois ben, dito esto, gustar铆ame destacar destas d煤as primeiras semanas a adaptaci贸n do noso profesor ao espazo, como xa noutras entradas vos comentei, pero hoxe comentado de maneira m谩is extensa. 

 O espazo 茅 un medio moi importante que un t茅cnico de actividades f铆sicas e deportivas debe manexar en calquera situaci贸n para levar a cabo a actividade f铆sica. Simplemente nunha metade da cancha do polideportivo, o noso profesor foi capaz de que todo o grupo estivese a traballar nos diferentes tipos de salto dentro do atletismo (salto de lonxitude, triple salto, salto con p茅rtiga e salto de altura). Esta situaci贸n que se deu, como outras moitas, me fai pensar que o espazo 茅 un aspecto important铆simo e que debemos de exprimir ao m谩ximo, xa que as铆 conseguiremos uns resultados moi bos para os nosos alumnos e tam茅n imprimiremos dinamismo e diversi贸n ao grupo en xeral. 

Pero como todo o mundo, tam茅n se poden cometer erros. Este mesmo d铆a, houbo unha compa帽eira que levou un golpe na cabeza mentras realizaba salto de lonxitude. Este desafortunado golpe foi debido a proximidade dun quitamedos respecto 谩 parede do polideportivo. Afortunadamente non foi m谩is que un susto, pero encantoume que despois de este acontecemento, Eduardo nos explicase que foi un erro del, que non controlou ben o espazo, e recalcounos a铆nda m谩is a importancia de este aspecto. Tam茅n, aproveitou para comentarnos que nos, cando sexamos t茅cnicos deportivos, sufriremos casos similares de golpes, lesi贸ns... e que ante estes imprevistos, debemos reaccionar con tranquilidade e calma e non alterarnos xa que eso non 茅 a mellor maneira de tratar situaci贸ns deste tipo.

 O segundo aspecto que me gustar铆a destacar nesta entrada, 茅 a capacidade do noso profesor para motivar ao grupo, e ademais deso, facer que o grupo mellore.
Eduardo organizou unha pequena competici贸n de iniciaci贸n ao salto de altura. Esta competici贸n consist铆a en realizar un salto de tixeira sobre unha altura, aumentando esta cada vez m谩is ata rematar cun ga帽ador. 
A competici贸n foi un 茅xito, na mi帽a opini贸n, unha das mellores sesi贸ns de todo o curso, xa que todo o grupo estaba centrado nos seus saltos, e unha vez quedaban eliminados, segu铆an vivindo a competici贸n intensamente animando aos compa帽eiros. Esta motivaci贸n e diversi贸n 谩 hora de realizar o exercicio, creo que fixo que todos mellorasemos a nosa t茅cnica de salto de altura, de maneira divertida e moi din谩mica. 
Sen d煤bida algunha, cando traballe como t茅cnico deportivo en alg煤n 谩mbito do deporte e te帽a que entrenar a rapaces nunha escola deportiva de atletismo que est茅n inici谩ndose, ser铆a unha t茅cnica que utilizar铆a, ou adaptar铆a se fose unha escola deportiva de outro deporte, e que creo de maneira moi firme que funcionar铆a de maneira perfecta. Ademais, motivar铆a aos meus alumnos co obxectivo de que melloren todos os aspectos t茅cnicos do deporte que est茅 a traballar neses intres.

 E ata aqu铆, a primeira entrada do ano, e recordade: en 15 d铆as publicarei unha nova entrada tratando novos temas. Seguimos aprendendo a ensinar, seguimos mellorando! Grazas a todos e un sa煤do 馃憣馃槉


Comentarios

Publicaci贸ns populares deste blog

FELIZ ANO NOVO

 Esta entrada est谩 adicada especialmente a desexarvos a todos un feliz ano novo e que todos consigades os vosos obxectivos.  Respecto ao ciclo, espero que todo siga sendo igual e incluso mellor, e persoalmente mellorar as notas desta primeira avaliaci贸n.  O dito, moi feliz ano novo a todos amigos bloggers, que te帽ades un grand铆simo 2018. 馃槃馃槈馃憣                                       

OBSERVAR E DIALOGAR

Boas!   馃槃   Ola a todos bloggers, por fin venres e hoxe traio unha curiosidade como tam茅n puidestes ler a semana pasada do ocurrido durante a semana con Eduardo.   Esta semana foi, en xeral moi parecida a anterior, o luns fixemos o mesmo na piscina, avanzando cada un ao seu ritmo e mellorando a s煤a t茅cnica en nataci贸n de maneira adecuada. O martes, como xa vos comentei na anterior entrada, fixemos unha autoavaliaci贸n dos co帽ecementos dalgunhas das probas de atletismo, e por 煤ltimo, o m茅rcores e venres baixamos 谩s pistas para traballar a t茅cnica en relevos e vallas e tam茅n practicar e mellorar no Rugby Tag, respectivamente.  De novo, pareceume moi interesante a calma e temperamento co que o noso mestre actuou ante xente con m谩is dificultades para mellorar algunhas t茅cnicas. Pero hoxe, gustar铆ame destacar outro aspecto que me parece moi curioso das clases.   Eduardo mandounos aos alumnos organizarnos en grupos de 3 ou de 4 persoas e, posteriormente observar (dous compa帽eiros

COMO MANTER A MOTIVACI脫N E A CONCENTRACI脫N!

Ola a todos!  Unha semana m谩is completada, aprendendo novos conceptos tanto te贸ricos coma pr谩cticos de nataci贸n e tam茅n de carreiras de atletismo.  Respecto a outras semanas, esta non tivemos a oportunidade de seguir avanzando co Rugby Tag, algo que persoalmente non me gustou, pero as condici贸ns meteorol贸xicas non estiveron do noso lado e tivemos que realizar unha variante traballando na aula de inform谩tica co blog nun novo artigo sobre as t茅cnicas de carreira con un compa帽eiro da clase e que nos pr贸ximos d铆as poderedes ver.  Pois ben, desta semana gustar铆ame destacar un aspecto que sucedeu o martes nas pistas cando realizamos carreiras de relevos por equipos de 4 persoas. Cabe destacar que as carreiras non se fixeron de maneira correcta posto que non dispo帽铆amos de toda a pista de atletismo para levalas a cabo, pero o profesor adaptou a pista onde corrimos 谩s circunstancias que se deron e puidemos facelo sen problema ning煤n e mellorar os aspectos m谩is importantes da t茅cnica, que